Social Icons

Pages

21 Eylül 2012 Cuma

Okuyan gerçekten vazgeçemiyor :)

Vazgeçmem Senden (The Hathaways, #2)




Ahhhh bu kitapp ! Bu kitap favori historicalım oldu !! ♥

Bugüne dek okuduğum en iyisi (bana göre tabi ki) ..


Historical romanlarının büyük hayranı olduğumu söyleyemeyeceğim.Fantastik her zaman için ilk sırada yer almıştır bende ancak bu kitaba aşık oldum ve sanırım bir daha okuyacağım :D
Historicalları sevmememin nedeni kontların düklerin havalarda uçuşması.. Bu kitaptabı da böyle birşeyle karşılaşacağım diye erteleyip duruyordum ancak daha okumaya başladığım anda beni etkiledi.Bu kitapta kontlar var ancak diğerleri gibi göze batmıyor ve çoook daha akıcı.

Biraz gizem,baş karakter fazlalığı ve özellikle hikayedeki ailenin komedisi ve farklılığı bu kitaba bayılmama yetti .. Özellikle leoya bayıldım :) O abi ne mükemmel bir abi öyle .Ona gülmekten neredeyse kitabı okuyamadım.Onun her kelimesi ayrı bir komik.Çok mükemmel bir karakterdi.. Eğer baş kahramanımız Kev'de onun kadar mükemmel olmasaydı Kev yerine Leoy'a da talip olabilirdim açıkçası :D

Cam ise apayrı bir erkek zaten.Ailenin içinde asla sırıtmıyor ayrıca Kev'e sataşmalarıda harikaydı.Kızların komedisi bambaşka.Hele Beatrixin hayvanları! :D .. İnanılmaz eğlendim okurken.Bazen sesli güldüm,kahkaha attım .. Gece yarısı saat 5'e dek uyutmadı bu kitap beni.

Okumadan uyuyamadım ama değdi..Çoook şiddetli tavsiyemdir :))



Bu kitap bana bir yarışmadan hediye olrak gelmişti.O nedenle seri olduğunu falan bilmiyordum.Sonra okuyup da bu kadar bayılınca araştırdım ve öğrendim ki bu kitap bir seriymiş! Hemde Vazgeçmem Senden serinin 2. kitabıymış! Kısa zamanda serinin ilk kitabını da satın alacağım İnşallah :)

Bu yazarın okuduğum ilk kitabı bu arada.Kesinnliklee takipteyim artık ! Yayınevine de ayrı bir teşekkürüm var.Çeviri harika.Kapak süper.Bu yazarı bize kazandırdılar.Daha teşekkür etmeyeyim de ne yapayım ama değil mi ? :)


Alıntı:(burada kahkahalara boğulmuştum gece gece :D)
"Neden mi?" Leonun dukdakları büzüldü."Sıralanacak çok şey var ve hangisinden başlayacağımı bulmakta zorlanıyorum.Bu sabah olanları bir kenara bırakırsak ona hiç yazmamış olmana ne demeli?"
"Yazdım!" dedi Kev öfkeyle.
"Tek bir mektup,"dedi Leo."Bir çiftlik raporu.Bana gösterdi.İnsan doğu kapısına yakın araziye konulan gübreler hakkında yazılmış o güzel sözleri nasıl unutabilir?Özellikle koyun bokları hakkındaki bölüm gözlerimden yaş gelmesine sebep oldu,son derece duygu yüklü.."
"Koyun bokları hakkında yazmadım,"diye homurdandı Kev."O başka çeşit bir gübre.!"

Alıntı 2:(bunu yazmadan duramadım :D)
Bütün iyi niyeti süitin toplanma odasına girip Win(baş kız karakterimiz)'i yerde iç çamaşırlarıyla gördüğü an sona erdi.Genç kız perişan bir halde yüzüstü yere uzanmış,kendini yukarı çekmeye çabalıyordu ve üzerine eğilmiş olan bir adam vardı.Ona dokunuyordu !
Bu görüntü Kevin patlamasına sebep oldu.Kana susamış bir kükremeyle Wine uzandı ve onu hızla koruyucu kollarının arasına çekti.Aklında tek birşey vardı adamın işini bir an önce en kısa yoldan bitirmek,tüm uzuvlarını teker teker bedeninden ayırmak.
"O benim doktorum!" diye bağırdı Win.
Leo koşarak yanlarına geldi."Aile toplantılarımıza bayılıyorum.Merripen (Kev) senin sorunun ne?!"
"Win iç çamaşırlarıyla ve o adam da.."
"Bunlar iç çamaşırları değil.Egzersiz giysilerim!"
Kev kıvrılarak ona baktı "İç çamaşırı görünce tanıyabilirim!"
"Bu bir Türk pantolonu üzerimdeki de gayet saygın bir bluz!"
"Sana dokunuyordu!!"
"hareketi doğru yapıp yapmadığımı kontrol ediyordu!"
Onun bütün ailesinin önünde böyle uygunsuz giysiler giymesine izin verdikleri için bütün aile delirmiş olmalıydı.Türk pantolonuymuş..Bu da iç çamaşırına verilen son isimdi heralde ..! :D

2 yorum:

  1. Ben merakımdan 4. kitapta Leo ve Marks'ı okudum onların hikâyesi fevkaladeeeee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa :)) Bak şimdi meraktan çatlarım ben :D

      Sil

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)