Social Icons

Pages

13 Ekim 2012 Cumartesi

Paristen Okuyan Herkese 'Fransız Öpücüğü' ♥

 İlk olarak kapak mükemmel! :)

Hikayenin ruhuna uyan bir kapağı var kitabın.Bir kitapta en çok aradığım özelliktir bu.Kitabın içinde seni nelerin beklediğine dair ipuçları verir böyle kapaklar.Seni heyecanlandırır. :) Bu kitabın gözüme ilişmesinin başlıca nedeniydi bu aslında.Sonra arka kapaktaki kosunu okuyunca almalıyım dedim.İyi ki de almışım.

Ayrıca bu yayınevinden çıkan okuduğum ilk kitaptı.Kesinlikle iyi iş çıkarmışlar diyorum.Çevirisi mükemmele yakındı.Küçük ama benim için büyük bir önem taşıyan bir noktayı atlamamalıyım diye düşünüyorum.Kitabı aldığımda içine bakmamıştım.Sadece kapak ve tanıtım yazısı ile yetinip kasaya yönelmiştim.Eve gelip okumaya başladığımda kitabın orjinal ayracının içinde olduğunu fark ettim.Sonra bunun benim şansım mıydı yoksa tüm kitaplara da mı koymuşlar diye merak edip gidip diğer kitaplarında içlerini araştırdım.Ve gördüm ki hepsinde de vardı.Bence her kitabın içinde kendi ayraçları olmalı.

Malesef her yayınevi bunu düşünmüyor.Kitapların ayraçları var ama ya kitapçıda olmuyor bu ayraçlar ya da fuar gibi yılda bir kere gelen bir etkinlikte gözümüzü boyamak için veriyorlar sadece.Ama sanırım benim gibi her kitap kurdu da kitaplarının ayraçlarını isterdi diye düşünüyorum.Çünkü kitap aşkıyla birlikte ayraç aşkıda geliyor çoğu insana.Onlar bir nevi kardeş :) Yani kitabı açıp içinde ayracını bulunca bana harika bir sürpriz oldu ve çok sevindim.Kendilerine bu bonkörlüklerinden dolayı da teşekkür ederim.

 Çok eğlenceli bir romandı.Çok beğenerek okudum.Hafifti.Hani çok stresli ve yoğun bir günün ardından kafanızı toparlayan ve ruhunuzu dinlendiren türden...

 Karakterler çok canlıydı gerçekten.Çok hareketli bir romandı diyebilirim :) Rock yıldızının yaptıkları beni çok güldürdü özellikle.Baş belası olsada çok da sevimliydi :)) Gabe de unutmamak lazım.Sakin ama sıradan olmayan bir karakterdi.Baş karakterimiz Emma ve Poppy'i de atlamamak lazım tabii.Bana Pariste arkadaşlara özel bir tur yaşattılar kitabı okurken.Ben sevdim.İçinde aşkla macerayı harmanlayan bir masal gibiydi.Ee Arka planda Paris manzarası olunca o hikaye artık masal değilde nedir değil mi ? :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)