Social Icons

Pages

16 Mayıs 2014 Cuma

Ölüm Oyunu / Battle Royale The Novel by Koushun Takami YD Yorumları



 RKBT 5. Gündeyiz!

Renkli Kalemler Blog Tur'unda misafir Blogger olarak bulunuyorum.Blog Turunun 5. gününde Pegasus Yayınlarından çıkan Battle Royale / Ölüm Oyunu kitabının Yurtdışı Yorumlarını okuyacaksınız.

 Battle Royal / Ölüm Oyunu  yorumum ile 2 kişiye Ölüm Oyunu hediye ettiğimiz yarışmamız RKBT'nin 4. Gününde yayımladığım Battle Royale Yorumum kısmında olacaktır.


*( Yorumların alındığı siteleri ziyaret etmek isterseniz eğer; Goodreads, Amazon, Book Depository, Barnes & Noble, BetterWorldBooks )






C. Connolly
5 Stars

Battle Royale kitabına anında aşık oldum,o kadar çok ki hemen favori kitabım oluverdi.Şiddet derecesi oldukça yüksek olmasına rağmen,mekan ve karakterler inanılmaz derecede iyi yazılmış ve düşünülmüştü.Bu kitabı,hiç şüphesiz,gençlere karşı olan şiddetten korkmayan ya da üzülmeyenlere kesinlikle öneriyorum. 10/10





Joey Andres
5 Stars

Bu kitap 600 sayfalık belirsizlik ve dramayla dolu.Her sayfasını hızla okuyup diğer sayfaya geçmek için acele ediyorsunuz.Sizinde okurken aynı benim gibi hissedeceğinizi garanti ederim.Tavsiyemdir.




Veronica
5 Stars

Bu benim bugüne kadar okuduğum en iyi kitaplardan biri.Harika yazılmıştı.Koltuğun ucunda oturdum heyecandan.Takami insan duygularını nasıl kullanması gerektiğini ve onları nasıl gerçek hale getirebileceğini iyi biliyor.Böylesine bir romanı ortaya çıkarabilmek için mükemmel bir yazar olmak gerekir.
Battle Royale,hayatta kalmanın savaşı.Kime güvenebilirsiniz ki?




DeDe Flowers
5 Stars

Bu harika bir kitap! Aksiyonu yüksek ve çok da eğlenceli.Çevirisi mükemmel ve anlatım şekline de bayılacaksınız.Karakterleri gerçekten yakından tanıyabiliyorsunuz ve kendinizi o anki durumun içinde hayal edebiliyorsunuz.Tüm yaştan insanların okuyup beğenebileceği çok nadir kitaplardan Battle Royale.Oldukça vahşi ama,bunu da belirteyim.O yüzden mideniz bulanabilir,hazırlıklı olun.




Kat
5 Stars

Dürüst olmak gerekirse,başta biraz çekingendim.Elbette kitabın konusu kulağa harika geliyor,ama nasıl olacaktı da ben 42! karakteri (hemde Japonca isimlerin benim kafamı karıştırdığı göz önüne alınınca) hatırlayacaktım? İsimlerin yarım düzinesiyle bir süre sıkıntı yaşamadım da değil.
Neyse ilk sayfayı biraz korkuyla açtım.Anladım ki bu çabuk duygusallaşan insanlar için değilmiş.Takami hayalgücünü hiç sakınmıyor,ve bazı sahneler yoğunluğu ve derinliğiyle insanın çenesini düşürüyor,ama hikayenin kendisi Battle Royale'i sırf zeka gerektirmeyen kan banyosu kitaplardan ayırıyor.Hiç tahmin etmediğim dönüşler var kitapta ve sonuysa nefes kesici( ve hiç beklenmedik!).Size bu kitap hakkında daha fazla şey anlatmak isterdim,ama bu kitabı ana olayları anlatmadan yorumlaması zor.Eğer bu kitabı alabilecek durumdaysanız kesinlikle almalısınız.Birden fazla okuyacağınızı garanti ederim.Ben kesinlikle öyle yapacağım!



RKBT'nin diğer günlerinde neler olacağını merak ediyor ya da
önceki 4 gün neler olduğuna bakmak istiyorsanız işte size
Tur Takvmi;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)