Social Icons

Pages

19 Şubat 2013 Salı

Dönüşüm Serisinin İncelemesi



A-101lerde de yakın zamanda indirimde olan Dönüşüm Serisi kitaplarından bende edindim.Serinin hangisinin başlangıç,hangisinin sonun kitap olduğunu karıştıranlar olduğunu gördüm.O nedenden dolayı ve bir de bir arkadaşımın isteiği üzerine bu seriyi blogumda tanıtmak,incelemek istedim.

Evet...Ülkemizde Sonsuz Kitaptan çıkarılıyor.Serinin tamamını Sonsuz Kitap mı aldı emin değilim maalesef ama öyle olduğunu sanıyorum.Daha net bir bilgi edindiğimde yine buradan sizlerle paylaşırım.

Serinin orjinali 8 kitap ve hepsi basılmış.Bizde sadece ilk 3ü basıldı şimdiye dek.Türkiyedeki sıralaması şu şekilde:

♦Dönüşüm
♦Sevilmiş
♦Aldatılmış


İsimlerini acayip derece de House Of Night serisine benzettim.(Gece Evi Serisi) O serinin tamamını okudum.Bir en son çıkan Hidden'ı aldım fakat henüz okuyamadım. :)

Kitabın kapaklarına gelecek olursak eğer,her zaman olduğu gibi yine orjinallerden yanayım.İlk iki kitap kapağına serinin orjinal kapaklarına birazcık benzemesinden kaynaklanan bir sempatim var.Ancak serinin son kitabının kapağından hiç ama hiç hoşlanmadım.Orjinale benzeyip benzememesini geçtim bari Türkiye versiyonlarıyla uyumlu olsaydı !

Rengarenk,serinin kapak temasına tamamen zıt bir seçim olmuş.Neden,neden böyle yapıyorlar bir türlü kafam basmıyor yahu ! Orjinallerini isteriz dediğimizde hemen pahalı oluşlarından dem vuran yayınevlerine soruyorum.! Anladık,pahalılar diye orjinal kullanamıyorsunuz.Bari ilk çıkardığınız kapak tasarımına,temesına sadık kalın !


Seri kitapların sevdiğim yanlarından biri de kitaplıkta harika görünmeleridir.Böyle birbirine uyumlu,rengarenk (ya da aynı renk serinin konusuna bağlı) yanyana bir dizildiler mi insanın baktıkça bakası geliyor.Ama bunlar sanki inatmışçasına serilerin tasarımını değiştirip duruyorlar.Biri pembe,biri siyah,biri bilmem ne!
Adları da benzemese seri olduklarına dair bir işaret bile yok dıştan bakılınca !

Göz zevkini falan da geçtim artık bari seri olduğuna dair bir işaret koyun da anlayalım kıvamına geldim :D
Yapmayın..Ne olur yapmayın..



Serinin bir de orjinallerine bakalım.4. kitaptan sonraki kapak tasarımlarını hiç ama hiç beğenmedim.Aynı kadının birden fazla pozunu evirip çevirip kapak resmi diye koymuşlar.Hiç olmamış bence.

Bazılarında vampir dişleri de görünmese vampir serisi olduğu bile anlaşılmayacak yani ! Bu demek ki kapak tasarımda olayı mahveden bir tek Türkler değilmiş.Bunu anladım. Neyse artık.Eğer beğendiyseniz ve almayı düşünüyorsanız şimdiden keyifli okumalar dilerim.. :)


the vampire journals
* #1 Bestseller on Amazon (Children's/Girls & Women)
* #1
Bestseller on iTunes (Children's Fiction)
* #1
Bestseller on Google Ebookstore
* #1
Bestseller on Google Ebookstore Australia
* #1
Bestseller on Google Ebookstore U.K.
* #1
Bestseller on Borders (Teens)
* #1
Bestseller on Borders (Kids)
* #1
Bestseller on FeedBooks in Juvenile Fiction
* #2
Bestseller on Smashwords (Young Adult)
* #4
Bestseller on Diesel Store (Children's Romance)
*
#4 Bestseller on Kobo
* #8
Bestseller on Borders in Romance category
* #11
Bestseller on all of Borders ebookstore
* Top 50
Barnes & Noble Bestseller
* Top 50
iTunes Bestseller
* Top 100
Amazon Kindle Bestseller
* Top 100
Amazon U.K. Kindle Bestseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)