Social Icons

Pages

14 Mayıs 2013 Salı

Raintree : Cehennem by Linda Howard Dünya Yorumları ♥

 

Newyork Times Bestseller Author Linda Howard yine harikalar yaratmış ! ♥
Raintree üçlmesesinin ilk kitabı olan İnferno /Cehhenem gerçejten benim severek okuduğum kitaplar arasına girmeyi başardı.Benim düşüncelerimi merak ediyorsanız işte yorumumun linki ;)
sLn Ağzından Raintree ♥
Ben dünya üzerindeki diğer okuyucuların da düşüncelerini merak ediyorum aslında diyorsanız öyleyse bu yazıyı okumaya devam edin!
Daha önceki OGBT turunda(takip edenler biliyordur) yaptığım gibi yine belirli kaynaklardan yararlandım yalnızca.Bunlar amazon ve goodreads siteleridir.Benim en güvendiğim ve kitapla ilgili içeriği en yüksek kaliteli yorumlara sahip sitelerdir.



Buralarda araştırırken kitaba verilen ortalama puan oranının şöyle olduğunu saptadım;




5 yıldız üzerinden en çok 3 yıldız verilmiş.

1 Yıldız %9
2 Yıldız %12
3 Yıldız %21
4 Yıldız %17
5 Yıldız %17

İşte o yorumlardan bazıları:

Eve
3 STAR
♥♥♥

Kötü bir okumalık değildi.Epeyce Linda Howard kitabı okumuşluğum var.Onun tarafından yazılan okuduğum ilk paranormal kitaptı bu.Daha fazlasını okumak için sabırsızlanıyorum...




                                                     
Babs
3 STAR
♥♥♥

Hey bu epeyce iyiydi! Sonuna gelinceye kadar "devam eden" bir hikaye olduğunu fark etmemiştim (Howard'ın konuyu bu kadar hızlı nasıl sona bağlayacağını merak etiştim,şimdi anlıyorum..) Hikayenin konusu iyiydi ve onun Raintree dünyasından gerçekten hoşlandım... Oldukça eşsiz ! Yalnızca "İdare eder" serilere yatırım yapmayı bıraktım,ama sanırım buna bir şans vereceğim,son zamanlarda okuduğum diğer serilerden biraz daha fazla potansiyele sahip.



 
Sonja
4 STAR
♥♥♥♥

Heyecanlı,sexy ve eğlenceli! İki ana karaktere ve bu seri için yaratılan dünyaya da bayıldım.İlgi çekici ve başarılı.
Tek şikayetim ise sonunda KOCAMAN bir boşluk olması.Okuduğum kitaplarımın seri olma yolunda olsalar dahi,titizlikle konunun bağlanmasını tercih ederim.






Andrea
5 STAR
 ♥♥♥♥♥

Bu kitaba bayıldım ve bu serinin diğer iki kitabını da gerçekten okumak istiyotum.
Dante sexy,insanları üzerinde kontrol sahibi olan bir kral ve ana yetenekleri ateş kontrolü ve onun için de yeni olan zihin kontrolü yeteneği.
Lorna suistismar edilmiş bir çocukluk yaşamış ancak büyümüş zeki,sexy ve komik (kelimeleri nasıl kullanacağını iyi biliyor) birine dönüşmüştür ve yeteneği sayılarla ilgilidir.
Bu heyecan ve romantizmle dolu fantastik bir hikayeydi,ve tabii ki paranormal türtünde yeni bir dönemeç.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)