Social Icons

Pages

12 Ocak 2013 Cumartesi

Knock Me For A Loop yani bizim bildiğimiz adıyla Bir Yumak Aşk



                      Chicks with Sticks Series

Knock Me For A Loop 
               yani bizim bildiğimiz adıyla
Bir Yumak Aşk okundu ve bitti.



Bu serinin bittiğine inanamıyorum.Çok eğlenceli ve aşk dolu bir seriydi.Daha ilk kitap yazarın hayranı olmama yetmişti zaten.Bazı okuyucular cinselliğin fazlalığından yakınıyordu ama bu kitap onları tatmin etmiştir sanırım.Çünkü serinin diğer kitaplarına oranla minimum düzeydeydi...



Serinin konusuna hemen hemen hepiniz aşina olduğunuz için kitabın konusuna çok değinmeyeceğim.Zaten diğer kitapları okuyanların nedenini bileceği gibi Zack ile Grace'in ayrılık sonrasını anlatıyor bu kitap...

Aşk dolu bir kitaptı diğerleri gibi.Ama sanki bu serinin son kitabı olduğundan belkide çok daha duygu yüklüydü bence.Serinin diğer karakterleriyle ilgili de son gelişmeleri öğrenebiliyoruz kitapta.Buna özellikle çok sevindim.Zackin komikliği ve Grace ile uyumu harikaydı.Zack'in bu kadar sempatik olacağını beklemiyordum açıkçası.Çünkü diğer kitaplarında hep umursamaz görünmüştü.Ama çok duygusal bir kelebek çıkıverdi sonunda :)

Bayıldım.Harika bir kitaptı.Çeviriside neredeyse mükemmel.Seri kapaklarına söyleyecek söz bulamıyorum zaten...

Harika bir seriyi daha bitirmiş olduk.Umarım yazarı yeni hikayeleriyle görmeye devam ederiz....


 Her ne kadar orjinalini okumanın zevkinin başka olduğunu düşünsem de bazen kendi dilimizd eokumanın keyfine de varmıyor değilim.Bizde EPHESUS yayınlarından çıkan seriyi okumaktan zevk aldım.Çevirisi ve kapaklarıda harikaydı.E böyle olunca keyif almaktan başka yapacak şey kalmadı bana da :)


2 yorum:

  1. yazını okuyunca fark ettim de hiç romantik komedi türünde kitap okumamışım.sağol farkındalık için (: bu seriye başlasam iyi olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.İlgini çekti ise ne mutlu bana :)
      Benim en sevdiğim türlerdendir :) Kesinlikle denemelisin derim.Bittiğinde insanın yüzünde tatlı bir gülümseme bırakıyor :)

      Sil

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)