Social Icons

Pages

24 Ocak 2013 Perşembe

Merhabalar !!! :)

Merhabalar !!! :)

Blog'a hoşgeldiniz !

Kitap yorumları-değerlendirmeleri,yeni çıkan ve çıkacak olan kitaplarla ilgili bilgilendirmeler,Sürpriz Harika Kitapların Hediye Edildiği Yarışmalar! ve çok daha fazlasıyla karşılaşacaksınız blogumda.

Kitap Sevgisiyle yanan,sıcacık bir dostluk blog'u olacak inşallah... :)

BookS N BookS ♥ 'u birlikte geliştireceğiz diye umuyorum.O nedenle eklenmesini istediğiniz şeyler için bana ulaşarak Görüş ve Şikayetlerinizi bildirmekten çekinmeyin lütfen. :)

Tekrardan Hoşgeldiniz diyorum ve hepinizi Kocaman öpüyorum !


8 yorum:

  1. Teşekkür ederimmm :))

    YanıtlaSil
  2. şu arka plandan dolayı çok zor okunuyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet..Özellikle mobil olanlar sıkıntı yaşamış.En kısa zamanda ayarlayacağım :)

      Sil
  3. hayırlı olsun.keyifle takip edeceğimi umuyorum...

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :) Tecrübesizim biraz ama öğreniyoruz bakalım .. :)

      Sil

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)