Social Icons

Pages

23 Nisan 2013 Salı

4. GÜN !!!

Evveeet ! Blog turumuzun 4. Günündeyiz!

Yarın Dünyanın Yorumu/Hangi Goodreads Listesinde? Bölümüyle BookS N BookS 'a sıra gelecek.Ve en sonunda kitabın harika incelemesini paylaşabileceğim.İnanın sabırsızlanıyorum.Çünkü o kadarr çok beğendim ki ikinciye okudum =D

Bugün Blog Turumuzun 4. Gününde

 Büyülü Kitaplık
-Kitaba İlişkin Fotoğraflar-Videolar /Yazar Hakkında sizlerle !!!

1. ,2. ve 3. Günü kaçırdıysanız da üzülmeyin İşte bulabileceğiniz Linkler;

1. Gün


Dracula's House-Yurt Dışı Kapakları/Çekiliş

2. Gün

Crazy Book Lover -Alıntılar/ Kulaktan Kalbe


3. Gün

Deniz'in Yorum Durağı -Karakterler Aramızda/ Karşılaştırma


5. Gün yani yarın, 24 Nisan da
Blog turumuzda bana ait kısımda karşınızda olacağım.Sakın kaçırmayın ;)

BookS N BookS - Dünyanın Yorumu/Hangi Goodreads Listesinde?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)