Social Icons

Pages

8 Nisan 2013 Pazartesi

Harika Bir Haber! Türkiye Artık Listede!


Harika haberler aldım !! Vee hemen sizinle paylaşayım istedim tabi ki.
Orijinal dilinde kitap okuyanların gayet iyi bildiği ve birçoğunun da sık sık kullandığı kitap sipariş sitesi olan The Book Depository 'Dünyanın Her yerine Ücretsiz Kargo' listesine Türkiye'yi de eklemiş bulunmakta!

Evet şimdiye kadar o Dünyanın her yerine tabirindeki 'her yer' de yer almadıysak da artık ülkemizdeki okuyucular da alışverişleriniz gönül rahatlığıyla yapabilecekler.Bu habere o kadar çok sevindim ki duyar duymaz yayını paylaşıyorum.Benim gibi okuyucuların haberi olsun ve sevinsinler istedim çünkü.

Hala bazı yerlerde online alışveriş siteleri,Türkiye seçeneğini kapsamayan yarışmalar vs vs gibi,ülkemizin listede yer almaması nedeniyle kaçırdığımız fırsatlar içimizi yaksa da the book depository gibi bir sitenin avantajlarından yararlanabilecek olmamız içimi rahatlattı desem yalan olmazdı vallahi :) Çünkü benim gibi orijinalini okuyayım diye gidip kitaptan daha fazla parayı kargoya ödeyince içi yananlar için süper bir hediye olmuş olduğu kanısındayım.Teşekkür ediyoruz kendilerine :)

Bu haberi almış olduğum blog [ve sanırım Türkiye'nin listeye girmesine aracı olan sahibidir:)]:
VampirellaninGuncesi
                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)