Social Icons

Pages

24 Nisan 2013 Çarşamba

OGBT'da 5. Gün ve sıra Bende !! ♥



OGBT Facebook Sayfası


Veeeeee OGBT'de sıra BookS N BookS'ta !!!!! ♥

Okutan Günler Blog Turunda 5. gün yaniii benim günüm geldi çattı !  =D Turda bana düşen kısım ise Dünyanın Yorumu/Hangi Goodreads Listesinde?

Dünyanın yorumunu sizinle paylaşamadan evvel Beautiful Disaster/Tatlı Bela incelememi sunmak istiyorum.İşte Linki;
Tatlı Bela İncelemesi ♥

İnanın kitap bittiğinden berirdir bu yorumu yapmak için çatlamış haldeyim =D
O nedenle kesinlikle okumalısınız diyerek Dünyanın Yorumu bölümüme başlıyorum...

Öncelikle Dünyanın Yorumu için Amazon ve Goodreads sitelerini kullandığımı belirteyim istiyorum.5 Adet yorum seçtim içlerinden ancak söylemeliyim ki yapılan yorumlar çok keskindi.Neredeyse siyah-beyaz derecesinde.Yani beğenen beğenmeyen arasındaki çizgi çok keskindi.Herkes ya BAYILMIŞ ya da NEFRET ETMİŞ kitaptan enteresan bir şekilde.Neredeyse 3 yıldız 4 yıldız veren yok ya 1 yıldız vermişler ya da 5.Çizginin bu denli uzak olmasına şaşırdım açıkçası.

Yani okumadan önce beğenmedim ama nefret de etmedim şeklinde bakacağınızı düşünmeyin derim ben.Ya bayılacaksınız ya da nefret edeceksiniz.En azından Dünyanın Yorumuna bakılacak olursa =)
,


İyisimi siz kendiniz karar verin.
İşte en olumsuzundan en olumlusuna
sıraladığım o 5 yorum:
(Bazı yorumlardaki duyguları öne çıkarmak için birkaç görsel ekledim umarım beğenirsiniz =D)


Nick

goodreads puanı:
1 yıldız


Bu kitaba bir şans vermek istedim çünkü buradaki eleştirenlerden bir çoğu 5 yıldız vermişti.Ah,hayal kırıklığına uğradım.
Bu kitabı gerçekten sevmedim.

Karakterler cidden sinirme dokundular öyle bir noktada ki kitabın içine girmek ve onları tokatlamak istedim.



Travis korkunçtu! Gerçekten Abby ona nasıl katlanabildi anlayamadım.
Ciddi anlamda ürpertici,şiddetli,kıskanç bir ucube,hükmedici ve gizli bir sapıktı. :O Abby'e epeyce kafayı takmışti ve eğer ben onun yerinde olmuş olsaydım korkardım.
Aşk hikayeleri romantik değildi.Düpedüz rahatsız ediciydi.

Abby de,bana göre,aptaldı.Eğer ben onun yerinde olmuş olsaydım bu tip bir ilişkide olmak istemezdim.
Yaptığı şeylerden bazılarını anlamak zordu mesela Parker ile çıktığı halde hala Travisle aynı yatakta yatması.(Amaç ne?-ki gerçekten cinsel anlamda birlikte yatmıyor olsalarda)
Arkadaş karakterlerin herhangi birinden hoşlanmadım bile.

Kısaca,bu kitap tam bir hayal kırıklığı ve vakit kaybıydı benim için.




♥ Lindsey
amazon puanı:
2 star


Tüm eleştirilere baktıktan sonra bu kitabı okumak için çok heyecanlıydım."Bared yo you." "This Man" ve "50 Shades Of Grey" serilerini okumuştum.Bu kitap Goodreads sitesinin tavsiyesiydi.

Kitapta yeterince tutkunun gösterilmediğini düşünüyorum! Ana karakter bir bakireydi,ve Travis ile ilk birlikteliklerinden sonra daha fazla şey olmasını ummuştum.Yazardan Abby'nin daha fazla duygularını göstermesini isterdim!

Genellikle bakireliğini kaybetmek büyük bir olaydır ve ben kesinlikle bunu kitapta algılamadım.Aynı zamanda onun babasıyla ilgili hikayeyi de aptalca buldum.Daha iyi yazılması gereken ya da daha derin bir şekilde açıklanması gereken çok fazla ucu açık noktanın olduğunu düşünüyorum.Gençlere yönelik bir kitap olduğunu düşünüyorum.


♥ Shelly Crane

goodreads puanı:
4 yıldız


Bu kitapla ilgili ne yazacağımdan emin değilim.Kitap eleştirileri çook inanılmaz derecede yanıltıcıydı.Herkesin kitabın içindeki kötü davranış,suistimal etmeyle ilgili söyledikleri sayesinde Travis'in ona vuracağını,ya da vurmaya yakın birşey yapacağını düşündüm.Anlıyorum,duygular yoğun yaşanmıştı.Ama gerçek hayatta kendi gözlerimle kötü davranış,suistimali görüyorum...Diğerlerinin kitabı daha kötü hale getirecek ve diğer kitaplardan ayıracak ne görmüş olduklarını anlamadım.

Bu alfa erkeği anlatan bir kitaptı.Sadece paranormal kitap değil de bunun yerine çağdaş bir roman diye,çocuğun öyle davranması hoş karşılanır değil öyle mi? Ben fazlaca(epeyce fazla) muhafazakar bir kişiyim ve  bundan çok daha kötü davranan adamların olduğu paranormal kitapları okumuşluğum vardır.


Travis'e pislik gibi davrandığı için kitap boyunca sinirime dokunan kişi Abbydi.


 

Bu bir kitap,yalnızca bir kitap,ve ben beğedim.Sanırım bir kitabı kumadan önce eleştirilerini okumayı bırakacağım.Herkes kendi düşüncesinde haklıdır,ama bir daha bir kitaptan gözüm korkup vazgeçeyim istemiyorum.Kendi kararlarımı vermek istiyorum. :) Ve benim gördüğüm şekliyle,Travis'e BAYILDIM!

Harika kitap,Jamie.Hayat her zaman toz pembe değildir ve herkes değişebilir.



♥ Quinnie82

amazon puanı:
5 star

Jamie'nin bu kitaptaki tüm karakterleri tasvir ederken çok iyi bir iş çıkardığını düşünüyorum.Şuan kitabı iki kez okudum ve yeniden okuyacağım.Travis'e kesinlikle tapıyorum ve America ile güvercin'in paylaştıkları arkadaşlıktan çok keyif aldım.Walking Disaster'da Travis'in bakış açısını okumaya da bayıldım!!



                                           

♥ Giselle G

amazon puanı:
5 star


Bu kitaba kesinlikle bayıldım! Tıpkı diğerlerinin de söylediği gibi daha başından kitaba çekildim,elimden bırakamadım.Dialoglar zekice ve komikti.Abby'nin güçlü ve ne istediğini bilen bir kız oluşuna bayıldım.Ve Travis...Oh Travis,tatlı bir ruhu olan kötü çocuğa nasıl aşık olmazsın.Herşeyi detayıyla tarif etmesi sanki sen de onların yanı başında onlarla berabermişsin gibi hissetmeni sağlamış kitapta.Bu kitap yüzümün kızarmasını,kahkaha atmamı,ve karakterler için heveslenmemi sağladı.Yazarın yazdığı diğer kitapları okumak için SABIRSIZLANIYORUM.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)