Social Icons

Pages

6 Nisan 2013 Cumartesi

♥ Okutan Günler Blog Tur ♥



Evvettt !

Bir Blog Turlarına burnumu sokmadığım kalmıştı.İşte onuda fethetmiş bulunmaktayım. :D

Şuanlık,küçük bir haber verme amacıyla paylaşılmış bir yayındır bu.Blog turunun detaylarıyla ilgili daha sonra uzunca bir açıklama yayınım gelecek elbette.Şimdilik heyecanımı paylaşayım istedim :)

Açıklamaları Facebook üzerinden takip etmek isterseniz bu da Facebook sayfamız:
Okutan Günler Blog Tur

Çok güzel olacağına eminim.Yarışmalarımız,incelemelerimiz olacak elbet.Çok heyecanlıyım.Özendim,özendim başıma iş aldım.Amaan aldığım iş kitaplarla ilgili olsun ben katlanırım ne olacak :)

Bu 4 Blogger arkadaşlarım da Okutan Günler Blog Turumuzun diğer üyeleri.Benimle birlikte 5 Bloggerız.Hadi hayırlısı ;)


Yorum Durağı

1 yorum:

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)